Betaalde advertentie management
Heb jij misschien moeite om met je (nieuwe) website bezoekers te trekken, te zorgen dat de telefoon blijft rinkelen, of een druk bezochte winkel?
Als je naar Google of andere zoekmachines gaat en een aantal trefwoorden ingeeft, de eerste drie resultaten die verschijnen in de top - en langs de rechter zijkant van de zoekresultaten zijn betaalde advertenties.
Hoe die advertenties er komen en hoe Google beslist welke je het eerst moet zien?
Dat is wat Paid Search Management (pay-per-klik of "PPC") precies inhoud.
Bedrijven net als de jouwe bieden een prijs op zoekwoorden die het meest relevant zijn voor hun specifieke producten en diensten.Deze trefwoorden staan in rechtstreekse link naar de goederen of diensten die ze aanbieden.
Onze campagne strategieën zijn volledig afgestemd op de behoeften van onze klanten en aan hun marktpositie voorwaarde te voldoen. Wij bieden Pay Per Click diensten als, Paid Search Ads, Video Advertising, display advertenties, PPC Remarketing en Social Advertising.
Wat is betaalde advertenties (SEA)?
Pay-per-click advertising is een techniek die gebruikt wordt om direct verkeer naar websites te trekken. De advertenties zijn zeer doelgerichte op basis van trefwoorden, locatie en andere specificaties, en je betaald pas nadat internet gebruikers op de advertenties hebben geklikt. Wel zo eerlijk.
Het is een sneller alternatief voor zoekmachine optimalisatie voor een plaats in de organische of natuurlijke resultaten.
Google AdWords is een van de meest populaire online reclame-netwerken, maar er zijn vele anderen. Campagnes worden geoptimaliseerd met de netwerken waar jouw doelgroep aanwezig is.
Waarom kiezen voor betaalde vermelding?
Case Studies tonen aan dat 89% van de kopers gebruik maakt van zoekmachines voor aankoopbeslissingen, dit is echt enorm. In Nederland wordt Google in bijna alle gevallen gebruikt!
Betaalde search management wordt beschouwd als de meest kosteneffectieve vormen van internetaanwezigheid, omdat het zich richt op consumenten die al een koopbehoefte hebben. Dat is niet iets wat een tv-commercial, advertentie in de krant, of enige andere vorm van marketing kan doen.
Waarom PPC zinvol is voor (bijna) elk bedrijf om meer web-based verkeer te krijgen.
- Het is betaalbaar
- Het is controleerbaar
- Alleen betalen wanneer op advertenties wordt geklikt
- Budgetering dat is afgestemd op uw wensen en doelen
- U krijgt direct topadvertentieposities waardoor direct resultaten zichtbaar zijn
Met een goed uitgevoerde Pay-per-click campagne, kunt u het volgende verwachten:
- doelgerichte prospects
- Meer zoekmachine aanwezigheid
- Hogere conversie
- Meer website verkeer
Wij helpen om jouw zakelijke doelstellingen te realiseren. We beheren accounts van onze klanten op een dagelijkse basis om voortdurend te controleren en bij te sturen om met de beste biedprijzen en laagste budget het maximale eruit te halen. Dat is maximaliseren van de ROI en de uitgaven op PPC.
Onze uitstekende resultaten zijn het gevolg van de complexe aanpak, die is voorzien van een gedetailleerd overzicht van het bedrijfsleven en de ambities van onze klanten voor Pay Per Click reclame, evenals herziening van alle opties en het aanbevelen van een geprioriteerde lijst van activiteiten.
Klaar om te beginnen?